Sunday, October 26, 2008

עוד מסיפורי הפלגות - אני שב אליכם מעוד הפלגה - לקפריסין

שלומות לכם,

 

סיפור הפלגה זה מתחיל בשיחת טלפון מפתיעה שקיבלתי ביום שישי, למחרת יום הכיפור, בדרכי מהצפון לירושלים, ובה נשאלתי אם אני מוכן להצטרף כסקיפר 60 בהפלגה ביכטה מנועית היוצאת ביום ראשון הקרוב, למשך חג הסוכות, ללרנקה. התברר לי, שאם אתה מקיש " סקיפר להפלגה" בגוגל מגיעים  אלי......

 

 קבענו להיפגש להכרות עוד באותו ערב. האנשים נראו לי לעניין, וביום ראשון הגעתי ליכטה "אורגד", בנמל הקישון, ואחה"צ יצאנו להפלגה.

השייט עצמו חלף ללא אירועים מיוחדים.

השבוע עבר בכייף רב, טיולים בקפריסין היוונית, אוכל טוב ומעל לכל חברה טובה.

ושוב אני רוצה להודות לכול המשתתפים – יוסי, אתי, אריה, זהבה, אהרון,  אבנר ויוני – על הארגון והכל.

 

כל שאר הסיפור מובא בתצוגת שיקופיות שבקישור הבא:

 

 

http://picasaweb.google.com/lorbhaim/LarnakaSailOct2008#slideshow/5259239696834715202

 

כל הסיפור הזה בא להסביר מדוע טרם הספיקותי לאחל לכולכם גמר חתימה טובה וחג סוכות שמח.

אז קבלו את התנצלותי ואת איחולי מקרב לב

 

חיים

 

No comments: